Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, September 10, 2011

jelas kePIMPINan DS Najib GAGAL mengawal 'keGANASan' para 'Lanun-Lanun KORPORAT' yang mengGUNAkan GLC-GLC untuk menindas RAKYAT dan menCETUSkan keMARAHan RAKYAT kepada kerajaan..

TUKANG DOK PEGHATI
 
TS Hassan Merican, TS Mohktar AlBukhary, arwah TS SM Nasimuddin dan arwah TS Yahaya Ahmad adalah nama-nama besar dunia KORPORAT yang berjaya dan muncul semasa pemerintahan Tun Dr. Mahathir.. Pada zaman Tun, ahli-ahli KORPORAT berganding bahu dengan para pemimpin kerajaan untuk bersama-sama meMAJUkan NEGARA bagi mencapai Wawasan 2020.. Malangnya, selepas Tun Mahathir bersara, secara berANSUR-ANSUR ahli-ahli KORPORAT yang berjasa ini telah diGANTIkan dengan 'Lanun-Lanun KORPORAT' yang diperKENALkan oleh rejim PM ke-5 dan menantu BABAHnya..  
 

Semasa zaman PM ke-5, kita menyaksikan bagaimana ahli-ahli KORPORAT yang bagus diPINGGIRkan dan diGANTIkan secara beransur-ansur oleh 'Lanun-Lanun KORPORAT' yang kita MAKSUDkan.. Secara beransur-ansur, GLC-GLC milik kerajaan yang diterajui dengan CEMERLANG sebelum ini mula menJADI seakan-akan syarikat milik Tok Nenek 'Lanun-Lanun KORPORAT' yang diPUSAKAi turun-temurun.. GLC-GLC yang sepatutnya bekerjasama dengan kerajaan untuk meMAJUkan NEGARA dan meningkatkan taraf hidup RAKYAT telah berubah menjadi ENTITI yang meROMPAK dan menyamun segala-galanya yang menjadi milik RAKYAT.. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List