Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, September 22, 2011

ini lah konsep negara kebajikan PAS.. ahli2 kutip duit bagi kat pemimpin atas

GENERASI PEJUANG BANGSA

Aku sikit pun tak  kesian pun kepada juak-juak penyokong PAS yang pulun dok kutip derma tadi semasa di Mahkamah Sesyen  untuk ikat jamin Mat Sabu .

...sudah jadi Board Of Director PBAPP dan Timb Presiden PAS ...lantak la dia nak kena tindakan mahkamah pun ... Mulut celupar sangat hina orang lain tak ingat dunia ..

MPP ONLINE

Malu beb... PAS kata dorang perjuangkan negara berkebajikan.. Tapi sekarang ni gua rasa itu bukan perjuangkan kebajikan untuk rakyat, tapi sebaliknya kebajikan untuk pemimpin-pemimpin PAS sendiri..





SATU MELAYU
Memang hebat Mat Sabu main politik. Di mahkamah pun dia buat lawak untuk tarik simpati penyokong. Dia tak cukup duit nak ikat jamin. Dia Cuma ada lima ribu sahaja. Maka terpaksa para penyokong dan ahli Pas kena bantu si mulut celupar kesayangan mereka itu.

Dahlah masa kempen dan ceramah-ceramahnya menterpaksakan para penyokong menyumbang duit untuk tabung poket penceramah, penganjur dan tukang pungut, ketika terdakwa di mahkamah pun Mat Sabu memerlukan wang ahli dan penyokong.

Apakah ini juga sebahagian daripada maksud Asabiyah?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List