Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, September 24, 2011

BANGSAT PENGARAH MELAYU NI KAN MAT?

Mamat Khalid @MAHAGURU58 
 
 
"Aku mula gusar dengan masyarakat itu sendiri. Mengapa seorang yang terang-terang menghina akar melayu aku di bumi Melayu aku ini di angkat hero dan layak berjumpa menteri minta diberi pertolongan di dalam karya yang kononnya menyokong integerasi kaum."
 
"Kami yang terus menerus mendokong rasa hormat kepada kedaulatan bangsa-bangsa dibumi ini tidak pernah mendapat layanan sebegitu baldu hamparannya."
 
"Mahukah Perdana Menteri berjumpa aku jika aku menyanyi 'gua mau jumpa lu' berulang kali di youtube?"  
 
 
 
Demikianlah luahan hati salah seorang pengarah filem tersohor tanahair ini yang ikhlas mempersoalkan kenapa pucuk pimpinan negara ini begitu samdol ba alif ngang kelas tahap gaban nak mampos lorat sangat nak melayan harami # 1 Malaysia, si keparat yang celupar tahap tak ada kelas langsong @ Wee Meng Chee ~ Namewee?

Apakah Perdana Menteri yang dok ada ni memang bingai sebegitu sekali sampai tak reti nak membezakan diantara melayan rakyat yang berhak dengan bangsat paling tak guna kat Mamluk al Malaisie ini?

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List