Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, September 29, 2011

APAKAH SEKARANG HASAN AYOUB BEKERJA DENGAN PM BARU DS NAJIB PULA?

APA

KARGO HARAM adalah segala WANG HARAM hasil dari perbuatan RASUAH dan segala macam wang hasil SALAHLAKU yang dilakukan para PEMIMPIN yang disimpan di LUAR NEGARA...dan TONGKANG adalah SYARIKAT DUMMY yang ditubuhkan oleh Hasan Ayoub yang kononya diberikan projek MEMBEKAL KEPERLUAN Umno-BN untuk menghadapi Pilhanraya. Dah nampak ke belum?
 

Ini bukan sekadar SPEKULASI atau ANDAIAN aku tapi atas pengalaman perit yang sudah dan sedang aku lalui sebagai bekas PENGARAH URUSAN ELEGANT ADVISORY SDN BHD syarikat yang coba diDUMMYkan oleh Pak Lah dan Hasan Ayoub tapi GAGAL menutup JEJAK mereka.Kadang kadang aku terfikir kenapa Hasan Ayoub tidak diambil TINDAKAN oleh Polis walaupun sudah ternyata begitu banyak KES PENIPUAN olehnya yang telah dilaporkan?Mengapa Hasan Ayoub muncul setiap kali Pilihanraya?Mengapa dia begitu KEBAL dan siapa yang memberikan KEKEBALAN itu kepadanya?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List