Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, August 24, 2011

Yang Sepatutnya Jadi Keterangan Anwar dari Kandang Tertuduh (bukannya cerita konspirasi basi)

UJANG RANGGI 

hangpa la yang gila, bukan saya..... 
                                                           
Saya memang dok ada dalam apartment tu lepas meeting. Azizah sama Nurul Izzah tu bengong, bagi press conference tergagap-gagap...sorang kata saya dok kat rumah, sorang kata saya pi meeting...buat malu saya saja...depa ni tak sehebat saya...kelentong pun tak pass, buat muka sardin pun tak berapa boleh pii...
Dia mai masuk, aduh...jambunya...
Saya dah tua, saya tak larat nak lari. Nak pi mana? 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List