Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, August 13, 2011

TOLAK PAKATAN RAKYAT DEMI KEMAKMURAN NEGARA


PAPAGOMO 
Malaysiakini Fitnah dengan cukup dasyat sampaikan pemimpin pembangkang bertali arus menghentam kerajaan terutama SPR dan JPN dalam isu Mismah ini.  

Belum lagi mereka menjadi kerajaan sudah banyak pekara musibat yang dilakukan mereka terhadap negara. Bayangkan lah jika mereka kerajaan agaknya apa akan jadi pada negara kita ini.



KUNYIT BERAPI!!! FUCKATAN KANTOI, CUBA COVER MALU!!!
HOUSE PK

Selepas malu sebab terkantoi, Nurul Izzah yang mewarisi perangai pembohong dan pembelit PAPA JAHATnya menggelarkan warganegara baru itu sebagai 'WARGANEGARA BARU BN' dan menggesa mereka untuk MELAPOR DIRI kepada Fuckatan Harami bagi mengelak digelar 'pengkhianat negara'. Dengan kata lain, MENGUGUT agar warganegara baru menyokong Fuckatan Harami pada pilihanraya akan datang. Konon-kononnya, kalau Fuckatan berjaya menawan Putrajaya, kewarganegaraan warganegara baru itu, tidak akan ditarik balik.



GELOMBANG WANGSA MAJU


Tidak ada bezanya pemimpin dan penyokong PAS kerana mereka semua adalah penyokong tegar FITNAH.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List