Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, August 22, 2011

Tertipu dengan janji yang ditaburkan kerajaan negeri


1 MALAYSIA 

KUALA NERANG, 21 Ogos – Lebih 10,000 pemilik dusun buah-buahan di daerah Padang Terap kecewa dengan kerajaan negeri Kedah yang didakwa gagal menunaikan janji bagi memungut hasil tanaman mereka untuk diproses di Pusat Pengumpulan Produk Pertanian di Sungai Petani.

Menteri Besar Datuk Seri Azizan Abdul Razak yang mengumumkan perkara itu pada program Mesra Rakyat di Pekan Naka dekat sini Julai lepas, berjanji akan memungut buah-buahan tempatan seperti rambutan untuk ditinkan sebelum dipasarkan.
DIMENSI

Pada 21 Ogos 2011, jam 12.15 - 1.05 ptg di perkarangan Dewan Serbaguna, Naka, seramai 28 orang penduduk kampung sekitar Naka telah mengadakan demonstrasi bagi melahirkan kekecewaan terhadap YAB Dato Seri Azizan Razak, Menteri Besar Kedah yang gagal menunaikan janji kerajaan negeri untuk membeli buah-buahan khususnya rambutan dari penduduk kampung.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List