Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, August 7, 2011

Semua ini terjadi kerana seekor syaitan


SATU MELAYU
 
"Kalau benar dakwaan itu (penyebaran agama Kristian) wujud, kita (Pemuda Pas) memandang berat perkara ini kerana selain menyalahi Perlembagaan Persekutuan, ia membabitkan soal akidah. Jadi wajib ke atas semua Muslim termasuk JAIS untuk menyelamatkan akidah umat Islam."
 

Jika Melayu Umno dan Melayu Pas ada kesefahaman untuk bekerjasama, maka apabila timbul isu sebegini – memurtadkan umat Islam, ianya mudah ditangani bersama dan tidaklah kelihatan orang Melayu/Islam saling bertelagah walaupun dalam soal akidah.

Jangan salahkan mereka kalau agama Islam dan bangsa Melayu di Malaysia dilanyak lumat oleh kaum imigran jika Melayu masih terus berpecah dan bersengketa sesama sendiri kerana provokasi dan permainan politik mereka yang menanti masa untuk mengambil kuasa dari tangan orang Melayu.

Apapun, semua ini terjadi kerana seekor syaitan bernama Anwar bin Ibrahim yang siang malam menyeru supaya kaum Melayu berpecah-belah demi mencapai cita-cita dan mimpinya untuk jadi Perdana Menteri sedangkan majoriti rakyat menolaknya kerana buruk perangai.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List