Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, August 24, 2011

Sekiranya benar Anwar benar-benar berani dan tidak bersalah....

HOUSE PK 
Apabila Datuk Seri Najib dan isteri serta Tan Sri Musa Hassan dan Datuk Mohd Rodhwan tidak mahu memberi sebarang keterangan semasa sesi temubual bersama dengan peguam-peguam Anwar, pelbagai tuduhan-tuduhan dan kata-kata nista dilemparkan terhadap mereka semua termasuklah ayat-ayat yang mengatakan mereka semua penakut.

Tetapi apabila Anwar membuat pilihan yang kedua iaitu enggan disoal balas oleh pihak pendakwaraya, kemana hilang suara-suara pencacai-pencacai Anwar yang sebelum ini lantang mengatakan mereka-mereka yang diatas penakut ?

Dua jam dan 32 muka surat Anwar peruntukkan semalam untuk dia mempertahankan dirinya. Dari 32 muka surat tersebut hanya dua perenggan atau 1 minit sahaja yang Anwar ‘pertahankan’ dirinya atau perkara yang tidak pernah kita dengar dari mulut Anwar sebelum ini . Yang lain atau 99.9999999999 % lagi semuanya adalah koleksi-koleksi apa yang diperkatakan Anwar di atas pentas-pentas ceramah selama tiga tahun lepas yang dikutip kembali dan dibacanya semula dalam mahkamah.

Dua perenggan yang dimaksudkan adalah
1) Pintu dimana kejadian liwat berlaku tidak diselak dan Saiful ada peluang untuk melarikan diri.
2) Saiful datang dengan membawa KY Jelly bersamanya dan bersedia diliwat secara sukarela.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List