Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, August 13, 2011

Rakyat Malaysia berpandangan bahawa hubungan etnik di negara telah mengalami kemerosotan berbanding situasi lima tahun lalu


DIMENSI 
Kajian membabitkan 1,013 rakyat Malaysia menunjukkan hanya 66 peratus responden berpendapat hubungan kaum berada di kedudukan “baik” — penurunan sebanyak 15 peratus berbanding 78 peratus direkodkan pada 2006.
of cozzz!..hasil bantuan anuwar pandikutti & the geng yang sering melaung2kan prinsip mengenai hak dan kebebasan. terutamanya portal2 bangsat milik beliau yang sentiasa membelit2 segala macam isu dan hasutan bermula isu lina joy, siti fatimah @ revathi dan yang terkini iaitu gejala pemurtadan beramai2 yang di lihat semakin berleluasa.
Di bantu pulak oleh fatwa ustad2 ayam penyet dari pasrael yang sentiasa mengelirukan akidah umat islam di negara ni, maka tak hairan lah akan ada saje orang islam terutama mereka2 yang mempunyai iman senipis kulit bawang, ingin 'cuba2, try test' menggadai akidah masing2 demi untuk mengecapi kebebasan!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List