Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, August 16, 2011

Najib & Sepupu ! SAMPAI BILA KAMU MAHU BERDIAM DIRI?!!!!!!


ZULKIFLI NOORDIN 
 
DAN TINDAKAN SAPERTI DIATAS KAMI ANGGAP ADALAH PERISYTIHARAN PERANG TERHADAP KAMI. Kamu mungkin telah berjaya memperdaya dan memperkudakan segelintir daripada bangsat Melayu yang bodoh, namun jangan kamu fikir kami majoriti umat Islam akan berdiam diri kalau kamu berterusan menghina agama kami. Memang ada segelintir bangsat Melayu yang bersedia menjual dan melacurkan agama mereka, namun majoriti kami hanya menunggu untuk bertindak terhadap kelampauan kamu. Don't test our patience!!! You will live to regret it!  
 
Kepada Kerajaan dan pihak yang berkenaan, sampai bila nak jadi pemberi amaran tak habis-habis. Bertindaklah. Umat Islam sudah mula muak dan beranggapan kerajaan sudah tidak berkemampuan bertindak tegas menurut lunas undang-undang. Kalau itu kebenarannya, nyatakan kepada kami yang kerajaan sudah tidak mampu mempertahankan Islam dan umat Islam. Dan tahulah kami apa yang patut kami lakukan untuk mempertahankan dan membela agama kami. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List