Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, August 13, 2011

Meskipun begitu, Ezam patutlah sedar bahawa matlamat tidak menghalalkan cara.


HELEN ANG

Sebenarnya umum sudahpun tahu-menahu bab betapa sesetengah pihak pembangkang — yang diterajui puak Kristian DAP dan penyokong-penyokong mereka — bersikap kurang ajar dan makin tidak mengenal batasan.
 
 
Sememangnya ada betulnya juga apa yang diperkatakan Ezam tentang bagaimana Malaysiakini dan Malaysian Insider menjadi sarang juak-juak Dinasti Lim yang begitu riak. Sila baca sepucuk surat kepada pengarang yang saya tujukan kepada Steven Gan, ketua pengarang Malaysiakini baru-baru ini.

Percayalah ada penganut Buddha tidak berpuashati dengan cara Guan Eng meng-’hijack’ perayaan Wesak untuk jihad Kristian dan kepentingan politiknya.

Orang India beragama Hindu dan berketurunan Tamil — yang dari awal-awal lagi dikesampingkan oleh kerajaan negeri Pulau Pinang — cukup mengenali siapakah Guan Eng serta percaturan politik Kristiannya.
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List