Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, August 18, 2011

Mana ada negara di dunia yang bagi permit untuk akhbar yang bukan berbahasa kebangsaan untuk disebarkan secara lebih meluas melainkan Malaysia?


KERAMBIT ASSASSINS'S 
 
Disebabkan lompong-lompong yang lebar belaka dalam sejarah Malaysia dan sebilangan besar orang Melayu yang jugak buta sejarah ini puak yang tak sedar diri dan diuntung dibagi kerakyatan telah mengambil kesempatan untuk memutarbelitnya, malahan dengan lebih kejam lagi sejarah awal bangsa Melayu pun turut dipermainkan dan ditipu sejahat-jahat mungkin oleh proksi maya ciptaan mereka iaitu John Doe dan Michael Chick!.

 
Orang Cina banyak surat kabar yang bawak agenda orang Cina yang kadangkala membelakangi agenda 1Malaysia, orang Melayu just dont give a damn about it pun. Ini baru satu dah nak tuduh Utusan akhbar paling rasis di dunia. Apa ke 'zina'??. Kalau majoriti orang Melayu faham bahasa Mandarin maka terbongkarlah segala tembelang bahawa sememangnya akhbar vernakularlah yang paling rasis di dunia!.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List