Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, August 6, 2011

Kini PAS Menyokong MURTAD Pula...



Kebanyakan mereka terdiri daripada kaum Melayu dan golongan mualaf yang menyertai kumpulan berkenaan disebabkan kesempitan wang untuk menyara diri dan keluarga serta gagal mendapat bantuan daripada pihak berwajib.

Mereka menyertai kegiatan keagamaan berkenaan secara senyap-senyap di premis persendirian termasuk rumah kedai dan dewan komuniti, bukan saja di Lembah Klang, malah pergerakan ‘bawah tanah’ ini sudah berkembang di seluruh negara termasuk di Kelantan dan Terengganu.


Dulu pemimpin dan penyokong Pakatan sokong sangat penggunaan nama Allah oleh Kristian... Dulu pemimpin dan penyokong PAS sokong sangat Injil diterbitkan dalam bahasa melayu... Nahhhh...., lihatlah sendiri hasilnya...



Inilah akibatnya apabila kemaruk sangat mahukan undi kaum kafir - akhirnya jual agama Allah dengan sesuka hati.



Beberapa pemimpin Pas Selangor yang pro- Khalid Samad seperti Khairuddin Othman terus 'mencincang lumat' Hassan Ali tanpa usul periksa asalkan Dr Hassan Ali dilihat bersalah dalam isu gereja demi menjaga hati sahabat sebantal mereka DAP.

Punyalah banyak masjid dan surau ada kat Selangor tu. Apahal pulak nak buka puasa dalam gereja? Dah takdak otak ka, atau dah kurang didikan agama. Kalau benar kita nak buat majlis bersama pihak gereja, buat majlis kat luar, hotel ke, restoran ke.

Isu panas la ni berkaitan muslim yang pergi ke gereja untuk mendapatkan bantuan perlu kita pandang serius! Bukan main-main! Patutnya kita kena rasa malu. Negara yang majoriti penduduk Islam tapi hal-hal sebegini pun tak boleh diselesaikan. Semuanya asyik nak berpolitik saja 24 jam, tapi hal-hal sebegini selalu kita terlepas pandang!




Ia didedahkan sendiri seorang wanita Melayu yang mengikuti kumpulan itu sejak lebih setahun lalu, selepas dibelenggu masalah kewangan sehingga tidak mampu membiayai keperluan seharian.

Katanya, pendakwah kumpulan berkenaan membantu mereka dengan memberi seberapa banyak wang diperlukan dan selepas itu, mereka memujuk individu yang sudah diberi bantuan menyertai program keagamaan mereka.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List