Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, August 8, 2011

Kerajaan lebih sedia untuk berlutut dari mematuhi Peruntukan Perlembagaan Persekutuan dalam isu "Allah" dan al-kitab


THE UNSPINNERS

11.4. State law and in respect of the Federal Territories of Kuala Lumpur and Labuan, federal law may control or restrict the propagation of any religious doctrine or belief among persons professing the religion of Islam.
Kebebasan berugama tidak memberi mereka hak untuk mendakwah ugama lain kepada orang Islam. Malah menggunakan istilah Allah dalam amalan ugama Kristian tempatan menunjukkan niat untuk berdakwah kepada orang Islam atau bersaing atau beretentangan dengan ugama Islam.


Apakata kita cabar Ketua Paderi Malaysia (atau apasaja gelarannya) supaya tampil membuat satu pengakuan bahawa Pihak Gereja Malaysia TIDAK PERNAH melakukan sebarang usaha memurtadkan umat Islam diMalaysia, ini termasuklah tidak pernah memberi sebarang bentuk dakwah samada secara lisan atau bertulis (termasuk alkitab Melayu yang menggunakan nama Allah) dengan niat untuk menukar agama umat Islam Malaysia.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List