Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, August 26, 2011

Bagi Amaran Separuh Akhir

MPP ONLINE 
Aisehh...., baru hari ni gua tahu yang gua dan bloggger-blogger pro kerajaan lain dapat gaji dari Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA)..

Nasib baiklah si kambeng Hata Wahariap tu bagitau.., kalau tak sumpah gua tak tau..
 
Hoi JASA !!! Lu semua jangan ngelat nak makan duit gaji gua.. Hata Wahaparia tu ada bukti gua dan blogger lain kerja dengan JASA tauu... Siap ada bukti video 22 minit lagi tuu..

So.., gua bagi amaran yang separuh akhir.. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List