Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, August 13, 2011

Atau adakah sesiapa Lebai-Lebai JHEAIPP yang boleh mengemukakan apa-apa perbuatan yang 'menyalahi hukum SYARAK' tetapi tidak berDOSA?


TUKANG DOK PEGHATI  

Kita terKEJUT apabila JHEAIPP mengeluarkan pekeliling meLARANG pengGUNAan pembesar SUARA di waktu subuh untuk membaca ayat-ayat suci Al Quran sebelum AZAN dikumandangkan.. Yang lebih DAHSYATnya tuh, diLABELkan pulak perbuatan sedemikian sebagai 'menyalahi hukum SYARAK' dan disifatkan sebagai mengGANGGU orang lain di dalam dan luar masjid.. ->KLIK<- 


Bagaimana pulak dengan masjid-masjid di Kelantan dan Terengganu yang memperDENGARkan bacaan al Quran setiap kali sebelum azan 5 kali sehari sekitar 10 minit?


Persoalannya, apakah Majlis Fatwa Negeri telah mendapat perkenan Yang Di-Pertuan Agung sebelum mewartakan fatwa kontroversi ini?
Yang menariknya ialah jika mendapat perkenan baginda, Majlis Fatwa Negeri hendaklah MEMAKLUMKAN KERAJAAN NEGERI sebelum di siarkan di dalam Warta!

Jika benar Majlis Fatwa Negeri mengikut prosedur yang betul merujuk di atas, Majlis Fatwa Negeri sudah pasti telah memaklumkan kepada Exco Agama Islam Negeri iaitu Malik Kassim PKR!
Tetapi Malik Kassim PKR menafikan beliau tahu menahu tentang fatwa tersebut!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List