Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, August 17, 2011

Apakah tidak jelas kepada kita semua bahawa memang ada unsur campur rangan dari mereka yang berpengaruh dalam menidakkan tindakan dari MBPJ ke atas bangunan DUMC yang haram itu?


PAPA GOMO 
 
Isu Gereja DUMC yang mengadakan majlis MEMURTADKAN umat Islam ini juga sama sepertimana isu Arak yang lalu. Cuma kali ini campur tangan nya cukup hebat dan besar kerana Impak dari isu gereja membolehkan Pakatan Rakyat PAS, DAP dan PKR kehilangan undi dari golongan Melayu iaitu Islam pada PRU 13.  

 
Tak kira sama ada UMNO, PAS, PKR ataupun mana mana parti sekalipun selagi Islam agama mereka maka pekara sebegini yang berlaku dalam majlis memurtadkan umat Islam perlu kita tentang. Berbeda politik tidak mengapa tetapi jangan lah kerana inginkan undi semata mata maka pekara yang sebegini dihalalkan tampa sebarang tindakan dari mereka yang berkuasa. 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List