Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, July 12, 2011

Siri Pelakun Terbaik - AL JUBS & Foreign Media

Anwar tahu sebaik sahaja dia keluar dari suite mewahnya di Hotel Hilton dia akan ditangkap kerana dia telah melanggar perintah mahkamah. Sebab itu sebelum dia keluar dari suite mewahnya dia panggil semua media asing bersedia dan meminta mereka semua mengikutinya supaya boleh rakam bagaimana dia ditangkap dan dilaporkan ke seluruh dunia bahawa Kerajaan Malaysia menangkap ketua pembangkang.


Kebiasaannya orang yang cedera tidak boleh bercakap sebaik sahaja berlaku kemalangan atau kecelakaan. Mereka akan diberi rawatan terlebih dahulu dan selepas keadaan stabil barulah mereka boleh bercakap.

Tetapi oleh kerana Anwar adalah pemimpin anugerah tuhan, maka tuhan ada bagi keistimewaan kepada dia. Dia boleh berjalan dan boleh bercakap kepada media selepas kemalangan. Selepas itu baru dia lembik, tak boleh berjalan dan kena usung serta perlu dimasukkan oksigen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List