Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, July 6, 2011

Istana pun sudah dipolitikkan? - TIPU SEMUA ORANG



Terkini, berdasarkan maklumat terbaru perarakan haram tetap akan diadakan. Penganjur Bersih bukan saja tidak menghormati malah telah berbohong kepada KDYMM YDP Agong.


Pengerusi Bersih S. Ambiga memang penipu kerana melalui SMS yang dihantar kepada semua penyokong pakatan rakyat bahawa perhimpunan Bersih 2.0 tetap akan diadakan seperti yang dirancangkan sebelumnya iaitu di Masjik Jamek, Hadapan DBKL Dataran Merdeka dan dihadapan Komplek Sogo.

beberapa kedutaan asing akan datang memberi sokongan kepada Fuckatan Harami. Kedutaan Australia, Itali, Amerika Syarikat dan Britain disahkan akan hadir pada perhimpunan BERSIH itu.

Itu yang diberitahu dalam mesyuarat Fuckatan Harami hari ini pada pukul 2.00 petang tadi di Menara G, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur. Antara yang hadir dalam mesyuarat tersebut adalah Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Tian Chua, Shamsul Ketot, Lim Kit Siang, Nurul Izzah, Ahli Parlimen Cheras dan Hatta Ramli.

Di sini sahaja sudah dapat dilihat macam Anwar dan Fuckatan Harami nak gerakkan demonstrasi dan buat rusuhan
HOUSE PK 

Hari ini terbukti saperti yang diungkap diatas...Semua kena kelentong dengan pundek seekor ini.Daripada dalam istana(tak boleh nak sebut nanti kantoi aku),sampai Perdana Menteri,hinggalah Ketua Polis Negara.Menteri yang macam tak ada tapi ada malas aku nak menyebutnya...buang karan!

Hari ini pundek ini berkeras nak buat 'Perhimpunan Suci'(sejak diberi nafas baru oleh semua yang berkuasa) ini di Kuala Lumpur.

A.P.A.

Akhir kata nak nasihatkan Najib dan gang, Tolonglah perkemaskan siapa-siapa yang berkuasa/bertanggungjawap dalam satu-satu isu. Kelakarlah bila sorang cakap lain, sorang lagi cakap lain .... Najib cakap terserah kat Polis, Hishamuddin cakap terserah kat Pendaftar tapi kena melalui Peguam Negara, Pendaftar cakap Hishamuddin yang arah ...... Sebenarnya yang berkuasa penuh tidak lain dan tidak bukan - KJ ! hahahahahahaha .... 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List