Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, June 16, 2011

Soi Lek Tikam Belakang

Chua Soi Lek berada di dalam Meeting Economic Counsil (EC) sewaktu pembentangkan mengenai penarikan Subsidi minyak ini di buat dan sepanjang meeting Chua Soi Lek yang mewakili kaum Cina TIDAK langsung MEMBANTAH ataupun Membuat apa apa ulasan berhubung pekara ini. Namun apabila kerajaan melaksanakan oenarikan subsidi Minyak ini Chua Soi Lek terus membela tauke besar Nelayan Laut Dalam walhalkan sewaktu di dalam Economic Council beliau tidak membangkitkan isu ini.

Dan sewaktu mesyuarat Kabinet juga Chua Soi Lek sekali lagi berdiam diri dan tidak membangkitkan apa apa ketidak puashatian berhubung penarikan subsidi Minyak.

Chua Soi Lek juga patut sedar dan Gomo yakin beliau mengetahui bahawa Tauke Tauke Cina Nelayan Laut Dalam ini menjual minyak subsidi kepada Nelayan Vietnam,Filipina, Indonesia dan Thailand. Bukti ada dan di tunjukkan di dalam Economic Council dan Chua Soi Lek tahu kebenarannya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List