Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, June 15, 2011

Perhimpunan & Perarakan Bahlol-Bahlol

BERSIH BAHLOL
sepanjang FUCKATAN HARAMI buat perhimpunan dan perarakan, seramai manakah ahli PKR Cina dan India serta Cina-Cina DAP yang turut berarak sama? Yang aku nampak, bahlol-bahlol Melayu dari Universiti, puak-puak PAS yang tengah duk cari jalan nak berjihad dan mudah terpengaruh dengan cerita-cerita syurga pokemon PAS yang lebih sibuk dan terlebih sudu berbanding Cina-Cina yang duk bagi api baik punya perasap punggung puak-puak ni untuk tunjuk perasaan!


Jadi yop, janganlah jadi lembu bodoh yang dicucuk hidung. Teman tahu ramai rakan teman dikalangan ahli PAS mempunyai niat baik, mahukan pilihanraya yang adil dan sempurna. Tetapi adakah mereka lupa siapa dia Ambiga Sreenavasan dan Bar Council; yang kini mereka tabalkan sebagai ketua himpunan haram ini. Dan ramai rakan teman yang berhati suci putih bersih ini tidak mengenali Anwar. Mereka tidak sedar yang parti PAS sudah dikuasai oleh kaum Anwarinas yang menyembah Anwar. YB Datuk Hassan Ali pun boleh dibuang, YB Datuk Harun Taib pun boleh diketepikan; dan ini adalah antara tokoh Islam yang benar-benar ikhlas mahu memperjuangkan Islam dan menentang sebarang kemungkaran termasuk para peliwat dan pengenjut China-doll. Dan kini mereka tumbang.


(Appa, itu malayu mau mikin demo mau ikut ar? Aiya Ah Cheng, kita belakang luluk sulah. Kita kasi biar itu malayu hantam sama malayu ma! )
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List