Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, June 16, 2011

PAS Pelupa ATAU Dungu Tahap Terlampau?


Jangan lupa, Ambiga dan Majlis Peguam ini antara tokoh yang menonjol dalam isu Interfaith Commission (IFC).

Isu IFC ini PAS tentang habis-habisan. Malahan saya ingat, saya bersama beberapa pemimpin PAS, termasuk Pemuda PAS berdemonstrasi menentang IFC.

Ada pemimpin-pemimpin PAS yang masuk penjara, dihukum mahkamah kerana menentang IFC. Ambiga terlibat secara langsung dengan IFC.

Kedua, Ambiga ini antara orang yang menyokong penuh kes murtad Lina Joy (Azlina Jailani). Orang PAS tak kan lupa ini.

Kita berhujan panas menentang kes murtadnya Lina Joy. Ada antara kita masuk lokap Ada kepimpinan PAS termasuk di peringkat Dewan Pemuda termasuk Ulama yang mengisytiharkan jihad.

Kafir harbi mereka isytiharkan orang yang menyokong kes murtad Lina Joy ini. Ambiga antara kepalanya.

Ketiga, Ambiga adalah antara mereka yang menonjol dalam membawa isu murtad. Dia orang yang menjadi dalang dalamForum Memeluk Islam. Pemimpin PAS takkan lupa. Benda tu baru berlaku 2008.

Mereka antara orang yang hadir dengan saya semasa kita membuat himpunan membantah isu memeluk Islam yang diketuai oleh Ambiga.

Jangan lupa takbir-takbir yang mereka laungkan, jihad-jihad yang mereka laungkan di depan bangunan Majlis Peguam menentang Ambiga. 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List