Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, June 23, 2011

Melayu Oh! Melayu!

Akhirnya apabila ia menjadi kenyataan, maka orang Melayu akan melihat pertembungan sesama orang Melayu di tengah-tengah bandar raya Kuala Lumpur.

Ini belum lagi termasuk orang Melayu yang berhimpun di negeri-negeri bagi tujuan sama, manakala yang akan turut mengalami kerugian ialah peniaga-peniaga Melayu yang mencari sesuap nasi di Jalan Tunku Abdul Rahman yang sudah tentu terpaksa menutup perniagaan mereka pada hari berkenaan.

Tidakkah orang Melayu yang turun ke jalanan untuk menyahut seruan Bersih itu faham bahawa mereka hakikatnya sedang diperbodoh dan diperkotak-katikkan melalui mainan yang aturkan oleh pihak lain yang bertujuan menambahkan lagi keparahan perpecahan di kalangan orang Melayu?


Melayu (?) Liberal

"My local heroines Zainah Anwar, Ivy Josiah and Datuk Ambiga Sreenivasan who have done so much for women in Malaysia, trying to protect them from violence and unjust laws. They are my mentors." - Marina Mahathir


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List