Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, June 16, 2011

Mat-Mat Toya UMNO

Apa dia INGAT macam HALAU ayam yang masuk ke dalam RUMAH ke? Apa kalau dia INGAT dia berdiri di tengah-tengah RIBUan orang yang berDEMONSTRASI dan berkata-kata sedemikian RUPA, mereka yang berDEMONSTRASI tuh akur, pakat bungkus barang dan balik RUMAH tengok siaran ULANGAN Akademi Fantasia 9 kat TV Astro ke??


KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH! KAH!KAH!KAH!
 
 
Kalau Mat-Mat TOYA dalam kepimpinan Pemuda UMNO enggan berDEMONSTRASI, tak ada siapa pun yang KISAH.. Namun demikian, kalau ada Mat-Mat TOYA ini mengatakan 'BOSS' Pemuda UMNO sendiri tak pernah berDEMONSTRASI, itu adalah satu pemBOHONGan yang maha HEBAT.. Kalau anda LIHAT gambar yang dipaparkan bersama tulisan BLOG ini, MUKA siapakah yang berhimpit dan sedang tolak-menolak tuh? Itu bukan 'BOSS' Pemuda UMNO ke? Ooo.. Bukan ke? Itu MENANTU BABAH kepada PM ke-5 ye.. BURUK benar perangai dia ye.. KONONnya itula tahap habis BERANI dia yang berDEMONSTRASI bila Condoleeza Rice datang ke KL ye.. Lepas pada tuh? Lepas dia MENANG dan jadik 'BOSS' Pemuda UMNO walaupun diSABITkan dengan keSALAHan POLITIK WANG? Ooo.. Dia dah jadik BAIK dah.. Dah tak guna dah penDEKATan DEMONSTRASI nih.. Lagi pun dah DAPAT dah apa yang dia IDAMkan dalam UMNO.. Lepas tuh apa jadik pada UMNO, biarlah orang lain TANGGUNG! HE!HE!HE!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List