Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, May 6, 2011

Pemerintahan PR : PKNS Sudah Terjual

 Dua belas tahun dulu, bekas Presiden Pas, Fadzil Noor pernah berkata, jika mereka memerintah Malaysia mereka akan jual Putrajaya. Nampaknya apa yang diungkapkan oleh arwah telah menjadi kenyataan sekarang di negeri-negeri yang mereka perintah. Apa yang ada semuanya hendak dijual. Jika ditakdirkan mereka diberi peluang memerintah negara, kemungkinan kita semua juga akan dijual oleh mereka.
Sedarlah wahai rakyat Selangor. Sedarlah bahawasanya pemimpin yang memerintah negeri Selangor sekarang ini adalah penyangak besar. Mereka akan kaut dan mereka akan sapu semua yang ada. Apabila telah habis mereka akan berlalu pergi dan tinggalkan negeri ini dalam keadaan yang telah rosak. Yang akan menanggung bahananya kelak adalah rakyat jelata. Tidak perlulah anda semua hendak percaya dengan kata-kata dan mulut manis si penyangak yang berlagak baik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List