Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, November 14, 2011

Apakah 'SIFIR Matematik' yang diGUNA pakai kalau bukan SIFIR FULUS?


TUKANG DOK PEGHATI
 
Mungkin pada sesetengah ahli UMNO, itu kisah LAMA.. Namun pada RAKYAT, itulah punca mereka menolak UMNO.. Bagaimana sebuah parti NASIONALIS Melayu/ISLAM boleh mengorbankan OBJEKTIF perJUANGan parti hanya kerana KEBULURkan taburan FULUS oleh sesetengah pemimpin yang KAYA hasil PROJEK-PROJEK ihsan kerajaan? Itulah PERSEPSI yang ada pada RAKYAT terhadap UMNO.. 
 
 
Tidak siapa pun tahu bila PRU-13 akan berlangsung.. DS Najib pun masih lagi teragak-agak kerana ketika ini UMNO/BN bukannya KUAT mana pun.. DS Najib jugak tidak mahu mengeLUARkan mereka yang meROSAKkan UMNO/BN dari dalam kerana TAKUT parti akan diSABOTAJ lebih teruk.. Kot mana pun, DS Najib akhirnya terpaksa menunggu satu detik di mana dia berasa BERANI untuk benar-benar memilih 'Winnable CANDIDATE' yang BEBAS dari gejala POLITIK WANG dan diterima RAKYAT! Bila tu jangan TANYA la..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List