Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, August 21, 2011

Kembalikan jawatan Kapten (B) Abd Kudus yang telah dianaiya oleh mereka yang tidak puas hati


COKAM 

Sekarang ni orang yang macam dia yang diperlukan untuk membenteras begitu ramai peniaga haram di kalangan pendatang asing. Beliau telah terbukti tidak bersalah.

KUALA LUMPUR 20 Ogos - Berbaju kemeja, seluar panjang lusuh ditambah dengan selipar buruk yang sudah dua tahun tidak berganti, tiada siapa menyangka itulah penampilan terkini bekas Pengarah Penguat Kuasa Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ), Kapten (B) Abdul Kudus Ahmad.
 
"Saya bersyukur kerana akhirnya kebenaran tetap mengatasi kebatilan walaupun kehidupan saya sudah musnah sejak sembilan tahun lalu. Sebenarnya tiada sebab untuk saya bergembira dengan keputusan ini kerana sepanjang sembilan tahun turun naik ke mahkamah, saya sudah 'dipenjara' secara terbuka.

"Saya hilang segala-galanya. Saya hilang isteri (bekas isteri) dan anak-anak (lima orang). Mereka dipisahkan daripada saya kerana bekas isteri malu padahal saya tidak bersalah. Sanak-saudara juga membuang saya daripada hidup mereka sehingga pernah suatu ketika saya hidup sebatang kara.

"Saya juga kehilangan ibu, iaitu satu-satunya insan yang yakin saya tidak bersalah kerana kes ini. Rumah dan kereta juga terpaksa dijual bagi melangsaikan hutang bank sehingga saya terpaksa berjalan kaki,"
katanya kepada Mingguan Malaysia sambil cuba menahan air mata daripada bercucuran.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List